До другої річниці Магдалинівської територіальної громади запрошуємо взяти участь всіх бажаючих та долучитись до створення офіційного бренду (логотипу) нашої Громади
опубліковано 10 листопада 2021 року о 17:00
До другої річниці Магдалинівської територіальної громади ( перша сесія відбулась 28 грудня 2019 року) оголошується з 15.11.2021 року щодо створення офіційного  бренду ( логотипу) нашої громади.
Конкурс проводиться з метою створення та визначення єдиного візуального стилю громади - бренду Магдалинівської селищної територіальної громади, як втілення змістової, візуальної та словесної концепції бренду громади.
Завдання конкурсу:
- формування позитивного іміджу громади, підвищення її туристичної та інвестиційної привабливості на всеукраїнському та міжнародному рівнях;
- промоція культурного, економічного та соціального потенціалу громади;
- використання єдиного візуального стилю в рекламних, промоційних та інших заходах;
- підвищення лояльності до громади її теперішніх та потенційних жителів.
Запрошуємо взяти участь всіх бажаючих та долучитись до створення логотипу нашої Громади.
Пропонуємо проект положення щодо проведення конкурсу.

ПРОЕКТ

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду Магдалинівської селищної територіальної громади

 

І. Загальні положення


1.1. Положення про відкритий конкурс на створення візуального стилю громади - бренду Магдалинівської селищної територіальної громади (далі – Конкурс) визначає мету та умови участі у Конкурсі; встановлює єдині вимоги до конкурсних робіт, критерії їх оцінки; порядок проведення конкурсу та нагородження його переможців.

1.2. Організаційна підтримка Конкурсу здійснюється відділом культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради.

1.3. Візуальний стиль – це символіка, система візуальних знаків та правил, яка створює унікальний образ громади, розкриває на візуальному рівні зміст ідеї бренду та забезпечує його ідентифікацію у візуальному комунікаційному просторі. Це складові фірмового стилю бренду (логотип, знак, шрифт, кольорова гама тощо), що розроблені в єдиному стилі та будуть асоціюватися із Магдалинівською селищною територіальною громадою. Візуальний стиль може використовуватись: на інформаційно-рекламній продукції про громаду; на подарунково-сувенірній продукції; на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної інфраструктури; готельно-ресторанними закладами та іншими закладами туристичної інфраструктури; під час проведення культурно-масових заходів ( фестивалів, концертів, парадів, виставок тощо) на місцевому, національному та міжнародному рівнях.

1.4. Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність громади та ідентифікувати його серед інших. Логотип не змінює офіційну символіку громади (гімн, герб і прапор).

 

ІІ. Мета та завдання конкурсу

 

2.1. Конкурс проводиться з метою створення та визначення єдиного візуального стилю громади - бренду Магдалинівської селищної територіальної громади (далі – громада) як втілення змістової, візуальної та словесної концепції бренду громади.

2.2. Завдання конкурсу:

- формування позитивного іміджу громади, підвищення її туристичної та інвестиційної привабливості на всеукраїнському та міжнародному рівнях;

- промоція культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади;

- використання єдиного візуального стилю в рекламних, промоційних та інших заходах;

- права жителів громади у поширенні в Україні та світі позитивних знань про неї, її історико-культурну спадщину та економіко-інвестиційний потенціал;

- підвищення лояльності до громади її теперішніх та потенційних жителів.

 

ІІІ. Оргкомітет конкурсу

 

3.1. Для організації та проведення Конкурсу, оцінки конкурсних робіт, а також висвітлення його ходу створюється організаційний комітет з підготовки та проведення Конкурсу (далі - оргкомітет).

3.2. Оргкомітет очолює Магдалинівський селищний голова.

3.3. Голова оргкомітету затверджує його склад.

3.4. З метою уникнення конфлікту інтересів до складу оргкомітету не можуть бути включені представники юридичних та фізичних осіб, що подали конкурсні роботи.

3.5. Оргкомітет розміщує оголошення про початок Конкурсу та Положення про Конкурс на офіційному сайті Магдалинівської селищної ради https://magd.otg.dp.gov.ua, соціальних мережах Інтернет та в інших засобах масової інформації.

3.6. Головними завданнями організаційного комітету є:

- забезпечення проведення Конкурсу;

- визначення переможця Конкурсу;

- забезпечення висвітлення ходу та підсумків Конкурсу в засобах масової інформації.

3.7. Основною формою роботи оргкомітету є засідання.

3.8. Засідання оргкомітету є правомірними, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її складу. Члени оргкомітету беруть участь у його роботі на громадських засадах.

3.9. Рішення оргкомітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.

3.10. Результати Конкурсу оформляються протоколом, який підписують голова та секретар організаційного комітету.

3.11. Члени оргкомітету:

- доводять до відома учасників інформацію про строки та умови проведення Конкурсу;

- беруть участь в обговоренні, розгляді та зіставленні конкурсних робіт;

- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на Конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання;

- мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади та чинному законодавству України;

- мають право залучати до роботи та участі у засіданнях оргкомітету експертів відповідного профілю;

- залишають за собою право на співробітництво з учасниками, які розробили перспективні ескізи візуального стилю щодо надання, в разі необхідності, додаткової пояснювальної інформації;

- зобов’язані дотримуватися норм чинного законодавства, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;

- затверджують перелік до 5 (п’яти) півфіналістів Конкурсу за результатами попереднього розгляду поданих конкурсних матеріалів;

- забезпечують прийняття остаточного рішення про визначення переможця Конкурсу;

- виконують інші функції, необхідні для організації та проведення Конкурсу.

 

IV. Умови проведення конкурсу


4.1. Конкурс триває з 15 листопада по 25 грудня 2021 року:

- І етап: з 15 листопада по 17 грудня 2021 року - подання конкурсних робіт.

- ІІ етап: з 17 по 22 грудня 2021 року - півфінал для 5 (п’яти) конкурсних робіт, які набрали найбільше балів.

- ІІІ етап: з 22 по 25 грудня 2021 року - фінальне оцінювання та визначення переможця.

4.2. Конкурсні роботи подаються до 16:00 17 грудня 2021 року.

4.3. Результати півфіналу конкурсу (інформація про 5 (п’ять) конкурсних робіт, що стали півфіналістами) оприлюднюються 22 грудня 2021 року.

4.4. Остаточні результати конкурсу оприлюднюються 25 грудня 2021 року.

4.5. Конкурс є відкритим за складом учасників. Учасниками Конкурсу можуть бути юридичні та фізичні особи (окремі особи, авторські колективи, рекламні агентства, креативні студії, дизайнери тощо).

4.6. Участь у Конкурсі є безкоштовною.

4.7. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

4.8. Для участі у Конкурсі необхідно до 17 грудня 2021 року заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається до даного Положення, та подати конкурсні роботи, вимоги до яких визначені у розділі 5 та 6 цього Положення.

4.9. Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий конкурс на визначення візуального стилю громади - бренду Магдалинівської селищної територіальної громади» надсилаються або подаються на розгляд в електронному чи друкованому вигляді за адресою: 51100, Україна, смт. Магдалинівка, вул. Центральна, 61, відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради, електронна адреса magdasvkt@meta.ua. Контактний телефон: +380959309639.

4.10. Учасники Конкурсу гарантують, що надані ними дані, є достовірними.

4.11. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.

4.12. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам Конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у Конкурсі не допускаються.

4.13. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.

4.14. Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки та конкурсних робіт.

4.15. Конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів, вважається переможцем.

4.16. Переможці Конкурсу зобов’язані будуть надіслати організаторам конкурсу конкурсні роботи у векторному форматі до 17:00 30 грудня 2021 року (впродовж 5 (п’яти) робочих днів після прийняття остаточного рішення журі).

4.17. Оргкомітет має право давати рекомендації півфіналістам конкурсу для доопрацювання наданих конкурсних робіт. У такому випадку конкурсні роботи необхідно буде доопрацювати до 22 грудня 2021 року.

4.18. Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією за участю засобів масової інформації з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про Конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю.

 

V. Вимоги до конкурсних робіт


5.1. Конкурсні роботи мають втілювати візуальний стиль бренду відповідно до даного Положення.

5.2. Зміст візуального стилю громади має містити приналежність до культурних, архітектурних, історичних цінностей громади та країни, яка виражена засобами художньої мови та відповідає призначенню бренду.

5.3. Візуальний стиль має бути оригінальним, не містити й не відтворювати наступне: елементи пам’ятників, художніх робіт та інших творів, що перебувають під охороною авторського права; засоби індивідуалізації юридичних осіб, товарів тощо, що мають правову охорону; лайливі слова, непристойні та образливі образи, порівняння, висловлювання; відомості, що заборонені до публічного розповсюдження відповідно до діючого законодавства України.

5.4. Візуальний стиль (логотипи, знак, шрифт тощо) поданий на конкурс не повинен бути зареєстрований; не повинен бути поданий на інший конкурс, бути коли-небудь премійованим, раніше використаним або запропонованим; не повинен використовуватися під час проведення даного конкурсу.

5.5. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, що підготовлені відповідно даного Положення та містять такі елементи візуального стилю громади: графічне зображення логотипу, текстовий елемент, фірмовий знак, фірмовий шрифт, фірмові кольори. Обов’язково додається опис: ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).

5.6. Логотип повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою міста та слоганом бренду.

5.7. Логотип має бути виконаний у кольоровому та чорно-білому рішеннях. Логотип повинен бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією. Логотип має відповідати технологічним вимогам (збереження можливості читання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті).

5.8. Конкурсна робота має містити приклади нанесення логотипу на індивідуально-визначеному предметі (наприклад друкованому виданні або канцелярії (брошура, папка), сувенірній продукції (футболка, чашка), вивісках та матеріалах (лайтбокс, вказівники, інсталяції, папір, картон, скло, дерево, метал, кераміку), а також приклади застосування на веб-ресурсах, фото-, відео- матеріалах тощо.


VI. Технічні вимоги та параметри


6.1. Графічне зображення подається у форматі файлів (AI, EPS, SVG, PNG, JPG, PSD) з роздільністю не менше 300 dpi.

6.2. Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора англійською мовою та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів), наприклад: NAME01.

 

VІI. Визначення переможців Конкурсу

 

7.1. Результати роботи оргкомітету оформляються протоколом засідання.

7.2. Протокол засідання містить інформацію:

- дату, час та місце проведення;

- прізвища, імена та по-батькові членів оргкомітету;

- прізвища, імена та по-батькові конкурсантів;

- результати голосування.

7.3. Оргкомітет визначає до 5 (п’яти) конкурсних робіт, що стали півфіналістами на основі критеріїв оцінки та за результатами голосування.

7.4. Вибрані 5 (п’ять) конкурсних робіт півфіналістів оприлюднюються з метою вивчення громадської та експертної думки. Хід та попередні результати роботи оргкомітету заслуховуються на засіданні виконавчого комітету Магдалинівської селищної ради у визначені терміни.

7.5. Оргкомітет може проводити голосування чи опитування потенційних користувачів візуального стилю громади у різноманітних формах, у т.ч. в онлайн режимі. Результати проведених досліджень можуть бути враховані при оцінці та визначенні переможців Конкурсу.

7.6. Інформація про переможців Конкурсу оприлюднюється на офіційному сайті Магдалинівської селищної ради, в соціальних мережах Інтернет та в інших засобах масової інформації.

7.7. Оргкомітет здійснює оцінку конкурсних робіт за такими основними групами показників:

- відповідність вимогам творчого завдання;

- оригінальність та ступінь диференціації від конкурентів;

- потенціал для довготривалого використання;

- потенціал для подальших творчих розробок, у т. ч. для створення атрибутів;

- потенціал для подальшого використання поза комунікаційною сферою.

7.8. Оцінювання здійснюється за такими критеріями:

- адекватність. Логотип повинен створювати образ, що відповідає ідеї бренду.

- унікальність, оригінальність, якість виконання поданої конкурсної роботи.

- масштабованість. Основні графічні елементи логотипу повинні однаково добре сприйматися та не втрачати значення при відтворенні у будь-якому запропонованому для використання масштабі.

- адаптивність. Основні графічні елементи логотипу повинні без втрати розпізнавання бути придатні до відтворення на будь-яких носіях (папір, картон, пластик, скло тощо) і будь-яким способом нанесення.

 

VІІI. Авторські права


8.1. Відповідальність за дотримання авторських прав конкурсної роботи, несе учасник Конкурсу.

8.2. Переможець Конкурсу зобов'язаний укласти з Магдалинівською селищною радою договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на розроблений ним візуальний стиль.

8.3. Виключні майнові авторські та суміжні права, а саме виключне право на використання візуального стилю, розробленого переможцем і виключне право на дозвіл або заборону використання візуального стилю, розробленого переможцем, передаються Магдалинівській селищній раді.

8.4. У разі, якщо переможець Конкурсу протягом 5 днів з моменту оголошення результатів Конкурсу відмовляється укласти договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на візуальний стиль, оргкомітет визначає переможцем наступного за кількістю голосів.

8.5. Організаційний комітет гарантує не використовувати та не передавати третім особам ескізи логотипів, які були представлені на Конкурс, але не стали переможцями, без дозволу авторів ескізів логотипу.

8.6. Організаційний комітет не несе ніяких зобов'язань щодо будь-яких прав третьої сторони.

8.7. Конкурсні роботи можуть бути доопрацьовані, змінені та використані без отримання додаткової згоди учасників та (чи) їх представників.

 

ІХ. Нагородження переможця Конкурсу


9.1. Результати Конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті Магдалинівської селищної ради (https://magd.otg.dp.gov.ua), соціальних мережах Інтернет та в засобах масової інформації.

9.2. Переможець конкурсу отримує диплом та грошову винагороду в сумі 5000 гривень.

9.3. Оргкомітет залишає за собою право відзначити заохочувальними призами авторів конкурсних робіт за окремі елементи фірмового стилю.

9.4. Офіційне нагородження переможця Конкурсу проводить Магдалинівський селищний голова.

9.5. Магдалинівська селищна рада затверджує результати Конкурсу і логотип бренда Магдалинівської селищної територіальної громади для реалізації та практичного використання.


Х. Фінансові умови

 

10.1. Витрати, пов’язані з організацією, підготовкою та проведенням Конкурсу, здійснює відділ культури, національностей, релігій, туризму, молоді та спорту Магдалинівської селищної ради за рахунок кошторисних призначень передбачених на реалізацію заходів селищної Програми розвитку культури та туризму Магдалинівської селищної ради на 2021-2024 роки, затвердженої рішенням Магдалинівської селищної ради від 18 лютого 2021 року № 396-05/VIII. Оргкомітет може залучати спонсорську допомогу для організації та проведення Конкурсу.



Начальник відділу культури, національностей,

релігій, туризму, молоді та спорту

Магдалинівської селищної ради                                        Світлана ПОКОТИЛО





Для участі у Конкурсі необхідно до 17 грудня 2021 року заповнити реєстраційну заявку за формою, що додається.


Заявка на участь

у Відкритому конкурсі на створення візуального стилю

Магдалинівської селищної територіальної громади


1.

П.І.Б.


2.

Місце роботи (навчання)


3.

Контактний

телефон

(мобільний)


4.

Електронна адреса


5.

Адреса

проживання (для листування)


6.

Короткий опис конкурсної роботи




ЛОГОТИП.docx

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux