Актуалізація даних в реєстрі територіальної громади!
опубліковано 17 березня 2023 року о 16:00


Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.

Громадяни, дані яких внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.

Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно Закону України від 05.11.2021 року № 1871-ІХ “ Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”.

Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.

Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, адміністратори та інспектори Центру надання адміністративних послуг нашої громади вносять зміни та оновлюють дані в Реєстрі.

Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, але інформація в реєстрі залишилась попередньою: зміна прізвища, імені та по-батькові; заміна паспорта громадянина України.

Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.

Адміністраторами та інспекторами ЦНАПу Магдалинівської селищної ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.

Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Магдалинівської громади необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг або до інспекторів на відповідних територіях, з метою уточнення:

  • чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
  • чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
  • внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.

При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:

  • паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
  • ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
  • свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • правовстановлюючі документи на житло;
  • свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).

Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо вам звернутись до Центру надання адміністративних послуг за адресою: смт Магдалинівка, вул. Центральна, 46 та до інспекторів старостинських округів на відповідних територіях.

Додаткова інформація за телефоном +38(098) 86 78 495.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux